Menu Mijn account

Veelgestelde vragen

Onderwerpen

  • Wat zijn de verificatiestappen?

    Zodra u uw account aanmaakt, heeft u een wekelijks limiet van 100 euro. Als u een hoger limiet wilt hebben of uw euro's weer op wilt nemen, zullen wij een identiteitscontrole moeten uitvoeren. Dit kunt u vinden onder 'Uw gegevens'.

    Om uit te betalen dient uw bankrekening geverifieerd te zijn. Hiervoor dient u een bedrag over te maken van 10 cent, dit vindt u terug in uw account onder "Uw Gegevens"


    Alle stappen die u moet doorlopen staan hier uitgelegd.

    Let op: het wekelijks limiet wordt alleen verhoogd als het verificatieproces volledig doorlopen is. Onvolledige verificatieprocessen zullen niet gekeurd worden!

  • Hoelang duurt de verificatie?

    Rekeningverificatie: Als u uw rekening hebt geverifieerd door middel van een iDeal betaling, is de rekening binnen enkele minuten automatisch geverifieerd. Als u uw rekening hebt geverifieerd door middel van een handmatige overboeking, kan dit 1 tot 3 werkdagen duren.

    Identiteitsverificatie: Tijdens kantooruren controleren wij uw identiteit binnen één uur na uploaden van de gegevens. Tijdens weekenden worden uw geüploade gegevens ook gecontroleerd, maar dan kan het wat langer duren.

  • Mag ik meer dan één account hebben?

    Nee, het is niet toegestaan om meer dan één account op ons platform te hebben. 

Komt u er toch niet uit?

Bekijk onze pagina met veelgestelde vragen. Hier worden de meest voorkomende vragen beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, neem dan even contact met ons op.

Contact opnemen