Menu Mijn account

Veelgestelde vragen

Onderwerpen

  • Wat zijn de verificatiestappen?

    Zodra u uw account aanmaakt, heeft u een wekelijks limiet van 100 euro. Als u een hoger limiet wilt hebben of uw euro's weer op wilt nemen, zullen wij een identiteitscontrole moeten uitvoeren. Dit kunt u vinden onder 'Uw gegevens'.

    Om uit te betalen dient uw bankrekening geverifieerd te zijn. Hiervoor dient u een bedrag over te maken van 10 cent, dit vindt u terug in uw account onder "Uw Gegevens"


    Alle stappen die u moet doorlopen staan hier uitgelegd.

    Let op: het wekelijks limiet wordt alleen verhoogd als het verificatieproces volledig doorlopen is. Onvolledige verificatieprocessen zullen niet gekeurd worden!

  • Hoelang duurt de verificatie?

    Rekeningverificatie: Als u uw rekening hebt geverifieerd door middel van een iDeal betaling, is de rekening binnen enkele minuten automatisch geverifieerd. Als u uw rekening hebt geverifieerd door middel van een handmatige overboeking, kan dit 1 tot 3 werkdagen duren.

    Identiteitsverificatie: Tijdens kantooruren controleren wij uw identiteit binnen één uur na uploaden van de gegevens. Tijdens weekenden worden uw geüploade gegevens ook gecontroleerd, maar dan kan het wat langer duren.

  • Mag ik meer dan één account hebben?

    Nee, het is (wettelijk) niet toegestaan om meer dan één account op ons platform te hebben. Indien wij erachter komen dat dit toch het geval is zullen de accounts worden gesloten.

Komt u er toch niet uit?

Bekijk onze pagina met veelgestelde vragen. Hier worden de meest voorkomende vragen beantwoord. Mocht u er toch niet uitkomen, neem dan even contact met ons op.

Contact opnemen